[LACNIC/Napla] Net neutrality - Netflix

Fabián Mejía ing.fabianmejia at gmail.com
Thu Mar 31 11:11:38 BRT 2016

Hola a todos

En unos minutos más habrá un panel sobre neutralidad de red en el evento
SSIG2016, hay streaming abierto en este link:

http://www.gobernanzainternet.org/?lang=es

Network neutrality and its impact in the web
Iván Sánchez Medina, Country Manager Colombia, Ufinet
Jared Carlson, Director of Government and Industry Relations - Ericsson
Elvana Thaçi, Officer at the Internet Governance Unit General
Directorate of Human Rights, and the Rule of Law, Council of Europe
Moderator: Eduardo Carozo, Commercial Manager, ITC - /Antel Uruguay