[LACNIC/Seguridad] Password Strength

Sebastian Bellagamba bellagamba en isoc.org
Mar Ago 16 11:58:46 BRT 2011

Un aporte de humor sobre el tema: https://www.xkcd.com/936/

Saludos

Sebastian Bellagamba
bellagamba en isoc.org
Director - Oficina Regional para America Latina y el Caribe
Regional Bureau Director for Latin America and the Caribbean
Internet Society
www.isoc.org