[LACNIC/Politicas] Apoyo a propuesta LAC-2008-05 / Support for propossal LAC-2008-05

Roque Gagliano roque.lacnic at gmail.com
Sat May 8 18:07:48 BRT 2010

Pedro/Antonio,

La sección 4.5.5 habla sólo de infraestructura crítica, lo que se está
pidiendo con esta política es también permitir micro-asignaciones para
la infraestructura interna de los ISPs.

Creo que pensar que la infraestructura interna de los ISPs es
"infraestructura crítica" no funciona.

Roque

Pedro/Antonio,

Section 4.5.5 of the policy manual talks about micro-assignments for
critical infrastructure. What is being propossed is to add the
possibility of micro-assignments for ISPs internal infrastructures.

I do not believe that including the ISPs internal infraestructure in
the "among others" category for "critical infrastructure" will work.

Roque