[LACNIC/Politicas] Reminder for Policy Proposals Cut-off date is April 9th, 2012 / Lembrete para Propostas de Políticas Data limite, 9 de April 2012 / Recordatorio para envío de propuestas de políticas Fecha límite, 9 de Abril 2012

Flavio Marcelo fmca at yahoo-inc.com
Tue Apr 3 17:41:41 BRT 2012

Max,

Tenho uma dúvida.

No meu caso que já tenho uma política cadastrada, tenho uma data limite
para fazer as alterações que me foram sugeridas na versão da política
que está no site?

Obrigado,

Flávio

On 4/2/12 7:09 PM, Max Larson Henry wrote:
> Dear Policy-list Members,
>
> If you have an idea of something new that needs to be done on LACNIC
> policy, or if you would like to have something changed, this is the
> right moment to propose it.
>
> As always, we are open to receive proposals but, since our Public Forum
> is just around the corner in less than two months, it is very important
> to send your proposal as soon as possible.
>
> As stated in our PDP (Policy Development Process), only proposals that
> are discussed in this list, at least, four weeks prior to the Forum can
> [...]

Flavio
Amaral

operations engineer - yahoo! brasil

Yahoo! Messenger ID: flavio_marcelo - "Once a man starts moving he can
not be sure of his end" - Kingdom of Heaven
GPG - Key fingerprint = 9FE0 1B34 34BA C3CE F68F 3BAE AC81 ED20 DA29 7BF6

fmca at yahoo-inc.com
direct +55-11-3046-5470

r fidencio ramos 195 - 12o andar, sao paulo, 04551-010, br
phone +55-11-3054-5200    fax +55-11-3054-5470