[lacnog] [SPAM]Re: Vinton Cerf acerca de los "mercados" de IPv4

Raul Echeberria raul en lacnic.net
Vie Sep 17 04:01:35 BRT 2010

Gente:

Les paso la transcipción de un pequeño diálogo entre Nigel Titley (no
Adams como dice la transcipción)  como parte de la discusión aquí en
Lituania, en el IGF sobre IPv6.

Nigel trabaja para Easynet Ltd. un ISP de Inglaterra (no DC net como
dice la transcipción) y además es el Chair del Board de RIPE NCC.

Raúl

------

been offering IPv6 services for some six years now.  And to those ISPs
who say there is no demand for IPv6, could I just say that we are now
gaining contracts against those ISPs who don't offer IPv6.  And that
you should be educating your sales forces.  Thank you.

If I'm a customer of yours, what's -- what do you say to me is the
benefit to me?
And do you differentiate in the service that you've provided, or am I
paying a different price because it's IPv6?

concern the.  Most of our customers are hosting providers, and a lot of
hosting providers realise that they will need to offer IPv6 very
shortly or they will start to lose customers.

your sales force.