[LACNIC/Politicas] Termina mi periodo como moderador / End of my period as chair / Final do meu período como moderador

Oscar_S_Torres at Dell.com Oscar_S_Torres at Dell.com
Sat May 22 15:15:36 BRT 2010

Buenas Francisco

Gracias !!! por siempre estar atento y activo como moderador, además de tu dinamismo impuesto a la hora de la presentación de los temas a tratar.

Comparto los Agradecimientos de los demás.

Saludos a Todos.

---
Oscar Torres
Enterprise  Technical Support Senior Analyst

Dell | Latin America Latin America & Caribbean Enterprise Pro Support

How am I doing?  E-mail my manager nereida_bolanos at dell.com with any feedback.

 Already online?  Feel free to take advantage of our online methods for your future Enterprise support needs!

* For immediate technical assistance, please Chat with us at: www.dell.com/enterprisechat

* For less time-sensitive assistance, please E-mail us at: www.dell.com/enterpriseemail