[LACNIC/Politicas] Panel Politicas requeridas

Arturo Servin aservin at lacnic.net
Thu Oct 28 23:50:36 BRST 2010

Christian,
(English, Portuguese bellow)

	Muchas gracias por el reporte y por tu apoyo en la organización del panel.

	También aprovecho para comentarles que si tienen alguna duda del Proceso de Desarrollo de Políticas y/o de como enviar una política nos pueden contactar al staff de LACNIC (Sofía Silva <sofia at lacnic.net> o a un servidor <aservin at lacnic.net>) o a los moderadores de la lista ( Max Larson Henry <maxlarson.henry at transversal.ht> y Nicolas Antoniello <nantoniello at gmail.com> ).

English

	Thank you for the summary and for your support in the organization of the panel.

	Also I would like to comment that if anyone has questions about the Policy Development Process or/and how to submit a policy do not hesitate in contact LACNIC staff (Sofía Silva <sofia at lacnic.net>, me <aservin at lacnic.net>) or any of the list moderators ( Max Larson Henry <maxlarson.henry at transversal.ht> y Nicolas Antoniello <nantoniello at gmail.com> ).

Português (via Google Translate)

	Obrigado pelo resumo e pelo seu apoio na organização do painel.

	Também gostaria de comentar que, se alguém tem dúvidas sobre a Processo de Desenvolvimento de Politicas  e / ou como apresentar uma política por favor contactar o pessoal do LACNIC (Sofia Silva <sofia at lacnic.net>, Arturo Servin <aservin at lacnic.net> ) ou qualquer um dos moderadores da lista (Max Larson Henry y <maxlarson.henry at transversal.ht> Nicolas Antoniello <nantoniello at gmail.com>).

Saludos,
-as