[LACNIC/Politicas] Discusion del numero de moderadores, comunidades linguisticas, etc

Raul Echeberria raul at lacnic.net
Fri May 21 10:52:29 BRT 2010

Actualmente no hay oficilamente una que tenga más valor, aunque en
casos de dudas siempre hemos recurrido a la versión del lenguaje en
que se presentó la propuesta originalmente.

At this moment, the policiy written in each of the 3 languages has the
same value, there is not one official version. However, in a few cases
in which there has been some doubts, we have gone to the version in
the language in which the proposal was presented

Raúl